Paweł Pieróg – kto się nie rozwija – zostaje daleko w tyle

 | 

BNI Polska

Umiejętność budowania relacji biznesowych to klucz do zdobycia nowych klientów, wzmocnienia lojalności obecnych partnerów oraz wykreowania rozpoznawalnej, silnej marki osobistej. Dobry partner biznesowy to osoba, która umie tworzyć zdrowe, silne relacje zawodowe. Cechuje się otwartością, umiejętnością aktywnego słuchania oraz komunikowania się bez oceniania. Jest szczera, zaangażowana w pomoc innym, a także działa zgodnie z ideą „Givers Gain – Dający Dostaje”. Przedsiębiorcy z takim właśnie nastawieniem do ludzi i relacji najłatwiej zdobywają cenne rekomendacje i czerpią najwięcej korzyści ze współpracy. Dlaczego? Odpowiedź znajduje w poniższym artykule, którego bohaterem jest Paweł Pieróg, właściciel firmy K2 Wirtualne Spacery.

 

Co dają rekomendacje z BNI?

Paweł Pieróg podkreśla, że obecność w największej społeczności przedsiębiorców, którzy nie konkurują ze sobą, a pomagają sobie nawzajem, to ogromna wartość. Co więcej, wielką korzyścią jest możliwość bezpośredniego dotarcia do pożądanego klienta bez konieczności wykonywania zimnych telefonów czy wysyłania suchych maili. To wszystko daje BNI Polska. Dlatego, gdy tylko miał sposobność, aby dołączyć do jednej z krakowskich Grup BNI, to od razu się zdecydował. Dzięki rozwojowi organizacji w poszczególnych regionach Polski, biznesy przedsiębiorców rosną, a oni sami nabierają nowych kompetencji, które przekładają na lepsze zarządzanie swoimi firmami. Kraków jest przykładem miasta, w którym biznes przez rekomendacje działa na najwyższych obrotach. Obecnie w Regionie BNI Kraków aktywnych jest niemal 300 przedsiębiorców skupionych w 10 grupach. Tylko w ostatnich 12 miesiącach przekazali sobie 15 672 rekomendacje biznesowe, które przyczyniły się do wygenerowania kwoty 133,5 mln PLN ich dodatkowego biznesu. Oznacza to, że średnio jeden Członek BNI z Krakowa do swojego przychodu dołożył kwotę 445 tys. PLN netto, dzięki rekomendacjom z BNI.

 

Na czym polega wirtualny spacer?

Firma Pawła zajmuje się tworzeniem wirtualnych spacerów. Nie są to wizualizacje, a spacery po gotowych wnętrzach. Jest to stosunkowo nowa technologia, bardziej innowacyjna i przyjazna dla odbiorcy, niż znane od lat na rynku spacery Google. Wykorzystują do tego specjalnie skonstruowaną kamerę (nie aparat fotograficzny), która dzięki wbudowanemu laserowi mapuje całą powierzchnię tworząc model 3D skanowanego obiektu. Wszystkie odległości na spacerze są zachowane w 99% w stosunku do rzeczywistości. Spacer można umieścić w zakładce lub w galerii na swojej stronie www. Dodatkowo umieszczany jest w wizytówce Google i w Google Street View. Do spaceru można dołączyć również różne multimedialne dodatki w formie zdjęć, plików PDF, linków do stron www, filmów oraz całe nawigacyjne menu, dzięki któremu łatwo, za pomocą jednego kliknięcia można przenosić się do poszczególnych części spaceru. Dzięki tym wszystkim dodatkom spacer może pełnić funkcję informacyjną, a nie tylko rolę zapoznania się z wnętrzem.

 

Jak pozyskiwać wartościowe rekomendacje?

Przez pierwsze 2 lata swojej działalności Paweł obsługiwał głównie pośredników w obrocie nieruchomościami i skanował mieszkania i domy na sprzedaż. Na początku 2020 roku podjął decyzję o otwarciu się na innego klienta, czyli na komercję: hotele, restauracje, firmy usługowe. O tym, że warto rozwijać biznes przez rekomendacje przekonuje się każdego dnia. Obecność w BNI to wiele korzyści. Jednym z ostatnich projektów, było wykonanie wirtualnego spaceru w Biurze Narodowym BNI Polska, przy Chłodnej 51 w Warszawie. Projekt został zrealizowany na 38. p. budynku. Wirtualny spacer po biurze to możliwość pokazania biura BNI naszym Członkom z każdego zakątka Polski, a także pokazania BNI innym przedsiębiorcom. Kierując się zasadami BNI, rekomendację na zrobienie tego projektu przekazaliśmy Pawłowi, którego znaleźliśmy dzięki wewnętrznej platformie BNI Connect. Paweł zdecydował się na współprace z nami, a jedyną rzeczą, jaką oczekiwał za zrobienie projektu jest zbudowanie jego widoczności w naszych mediach społecznościowych. Zasada Givers Gain i Better Together w jednym projekcie. Tak działa BNI.

„Projekt wirtualnego spaceru dla BNI Polska w Warszawie był dla mnie niezwykłym przedsięwzięciem. Pierwszy raz realizowałem spacer po organizacji, której jestem częścią. Dlatego też chcieliśmy się przygotować w specjalny sposób, co dało niesamowity efekt. Odwiedzając wirtualny spacer po biurze BNI można jednocześnie poznać historię i dowiedzieć się wiele o działalności organizacji. Do opisów statycznych dołączone są zdjęcia i filmy z wydarzeń, jakie były organizowane na przestrzeni ostatnich kilku lat. Sam również dowiedziałem się wiele o rozwoju firmy i o planach na najbliższą przyszłość. Miałem okazję poznać organizację od środka i przeprowadzić kilka rozmów, które zaowocowały kolejną rekomendacją na wykonanie wirtualnego spaceru w biurze BNI w Krakowie”

Odwiedź wirtualny spacer po biurze BNI Polska

Jakie plany na przyszłość?

Paweł doskonale zdaje sobie sprawę, że kto się nie rozwija, ten zostaje daleko w tyle. Mocno docenia swoją obecność w BNI Polska, bo wie, że bez tego nie otrzymałby wielu wartościowych zleceń. Uczestniczy również w wielu szkoleniach. Od momentu przystąpienia do BNI bardzo dużo czasu poświęca na rozwój kompetencji managerskich. Działa zgodnie z wartością „Nauka przez całe życie”, i nie zapomina o doskonaleniu swoich projektów realizowanych u klientów. Dla przedsiębiorców, którzy zastanawiają się, czy przystąpić do BNI ma radę, aby pamiętali, że nic nie przychodzi samo i bardzo ważna jest aktywność na każdym polu robienia biznesu. Osoby mocno zaangażowane w korzystanie z narzędzi proponowanych przez BNI osiągają lepsze rezultaty. Paweł również się rozwija. Dostał dotację na rynek singapurski i zamierza spróbować wykonać tam kilka realizacji w hotelach i muzeach. W najbliższym czasie chce także postawić na poszerzenie swoich kompetencji i projekty spacerów w dużych obiektach hotelowych. Życzymy mu samych sukcesów.

Przeczytaj także, jak osiągnąć sukces w branży budowlanej