BNI Polska – dynamiczny rozwój w trudnych czasach

 | 

BNI Polska

Kilka słów o BNI Polska

Początek historii BNI w Polsce sięga już ok. 17 lat. Obecnie w BNI aktywnie działa ponad 2200 przedsiębiorców połączonych w 78 grupach w 21 miastach. Członkowie reprezentują praktycznie wszystkie możliwe branże m.in. budowlaną, motoryzacyjną, beauty, marketingową, prawną i wiele innych.
Przedstawiciele firm, dołączając do organizacji, korzystają z systemu wzajemnych poleceń swoich produktów i usług według wypracowanych przez BNI zasad działania oraz z wykorzystaniem narzędzi, które organizacja na bieżąco rozwija.

 

Dynamiczny rozwój w trudnych czasach

Czasem próby dla skuteczności BNI były ostatnie 3 lata – pandemia, trwający ciągle konflikt zbrojny za naszą wschodnią granicą, a co za tym idzie ogromna niestabilność ekonomiczno-gospodarcza, którą odczuwa cały świat.

„W tym czasie robiliśmy wszystko, aby zachować ciągłość działalności i rozwoju grup BNI, a także dostęp do wszystkich oferowanych narzędzi, szkoleń i bieżącego wsparcia. W ciągu zaledwie 2 tygodni przenieśliśmy nasze działania na tryb online, a następnie hybrydowy. Dostosowaliśmy również strategię biznesową oraz kryteria wejścia do organizacji m.in. poprzez nową politykę cenową” – mówi Ryszard Chmura, Prezes Zarządu BNI Polska

Powstały nowe brandy – BNI + i pierwszy w Europie Corporate Connections™Polska. Wszystkie te zmiany okazały się dobrym krokiem i do społeczności BNI dołączyło w tym czasie ponad 1000 nowych przedsiębiorców. Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy przedsiębiorcy przekazali sobie wzajemnie rekomendacje, których wartość to ponad 747 mln zł. W tym czasie średnia wartość dodatkowego biznesu, w przeliczeniu na członka BNI, wzrosła do prawie 350 tys. zł.

„Udowodniliśmy, że w tak trudnych czasach, członkowie naszej społeczności mogą na sobie polegać i chętnie dzielą się rekomendacjami. Pomagają sobie na każdym kroku m.in. w pozyskaniu klientów, zatrudnieniu wiarygodnego pracownika, znalezieniu wspólnika, czy inwestora oraz zdobyciu niezbędnego know-how”. – Przemysław Młodzianowski, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży

 

Wzmocnienie zespołu

Organizacja rośnie w siłę razem ze swoimi Członkami. Aby sprostać ich oczekiwaniom, do zespołów wszystkich brandów dołączyli menedżerowie z bogatym doświadczeniem zawodowym zdobytym podczas pracy dla największych polskich i zagranicznych korporacji, a także podczas prowadzenia swojego biznesu.

„Nowi współpracownicy wnieśli ze sobą setki lat doświadczeń z bankowości, ubezpieczeń czy firm outsourcingowych, co w niedalekiej przyszłości przełoży się usprawnienie i automatyzację wielu procesów i wyniesie BNI i Corporate Connections na nowy poziom organizacyjny przy zachowaniu ogromnej dynamiki i zwinności w działaniu”. – mówi Magdalena Ruszkowska, Dyrektor ds. Personalnych

Największe wsparcie personalne otrzymały regiony, do których dołączyli dyrektorzy krajowi BNI+ i CC, dyrektor wsparcia sprzedaży w CC, dyrektorów regionów, dyrektorów ds. rozwoju i koordynatorzy we wszystkich brandach w Warszawie, Katowicach, Trójmieście i Rzeszowie. W back office wzmocniliśmy przede wszystkim marketing, finanse i zespół wsparcia regionów.

 

Kto do nas dołączył

Dziś prezentujemy Wam pierwszą z tych osób, a jest nią Rafał Ponewczyński, który odpowiada za prace Departamentu Marketingu w BNI Polska i Corporate Connections.
To doświadczony manager odpowiedzialny za zarządzanie działaniami marketingowymi, komunikacyjnymi, strategię marki oraz działania digitalowe.
Doświadczenie w prowadzeniu zespołów marketingowych zdobywał w polskich i międzynarodowych firmach m.in agencji reklamowych TBWA, McCann Ericksson oraz Ogilvy.
Przez ponad 6 lat pracował na stanowisku CMO w AXA Polska, gdzie koordynował wszystkie działania marketingowe Grupy AXA. Jego realizacje zostały wyróżnione nagrodami:
– “Srebrnym Lwem” w Cannes w kategorii Zdrowie za kampanię „Smart Bell”
– „e-Commerce Polska” dla Najbardziej Cyfrowego Ubezpieczyciela
– “Brązowe Effie” w kategorii Smart Budżet za kampanię IKZE AXA TFI.

Był również związany z Bankiem Pekao SA, gdzie jako Dyrektor Marketingu odpowiadał za wdrożenie pierwszego w Polsce procesu otwarcia konta bankowego za pomocą selfie. Wprowadził również rozpoznawalną platformę komunikacji: „Bierz życie za rogi”.
Ukończył studia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie z zakresu Zarządzania i Marketingu oraz w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej o kierunku Psychologia w Marketingu.

„Cieszę się, że dołączyłem do BNI Polska i Corporate Connections Polska w czasie tak intensywnego rozwoju organizacji. Pracujemy nad nową strategią marketingową, komunikacyjną i digitalową. Jestem przekonany, że ich wdrożenie przyczyni się do stabilnego rozwoju naszych brandów. – mówi Rafał Ponewczyński.

fot. Piotr Szałański www.storymakers.pl

Obecnie do Zespołu Marketingu poszukujemy osób z kompetencjami w zakresie social media, digital i komunikacji wewnętrznej. Sprawdź aktualne oferty na https://www.bnipolska.pl/kariera/