Opinie o BNI

Poznaj opinie o BNI Polska, którymi dzielą się właściciele małych, średnich i dużych firm należących do naszej organizacji.

Przedsiębiorcy działający w BNI potwierdzają, że dzięki wprowadzeniu strategii rekomendacji, obroty w ich firmach stale rosną.

 

Chcesz podzielić się swoją opinią?

Napisz do nas!

Grzegorz Pogorzelski

Prowadząc własny biznes, należy dbać o jakość świadczonych usług, uczciwość, profesjonalizm oraz stałą edukację. Takimi samymi wartościami zachęciło mnie do członkostwa w BNI. Liczba rekomendacji oraz wiedza jaką otrzymałem, przerosła moje oczekiwania. Bez wahania podjąłbym decyzję o przystąpieniu do organizacji raz jeszcze.

Grzegorz Pogorzelski

- RE/MAX Centrum

Łukasz Bodziński

Przygodę z BNI nasza pracownia rozpoczęła niespełna 2 lata temu. W bardzo krótkim czasie okazało się, że wszystko co BNI oferuje swoim członkom stało się jednym z głównych filarów przyjętej przez nas strategii marketingowej. To właśnie dzięki rekomendacjom biznesowym, w krótkim okresie czasu udało nam się zwiększyć obroty firmy o ponad 500% i obecnie utrzymać stały wzrost na poziomie 20-35%. Osobiście uważam, że BNI to jedna z lepszych rzeczy jaka mogła przytrafić się naszej pracowni.

Łukasz Bodziński

- Pracownia 24 sweetheart

Anna Malina

Do BNI dołączyłam jesienią roku 2015 i chciałam z pomocą tej organizacji zmienić siebie i swoje podejście do biznesu. BNI dało mi te możliwości. Poznałam dużo ciekawych ludzi i miałam możliwość wykorzystać te znajomości w prowadzeniu własnej firmy. BNI jest doskonałym narzędziem, które daje ogromne możliwości rozwoju biznesu ale tylko wtedy, kiedy je właściwie stosujemy.

Anna Malina

- ART-MET s.c.

Dariusz Knotowski

Nasza współpraca z BNI rozpoczęła w grudniu 2015 roku. Była to jedna z najlepszych decyzji biznesowych w ostatnim czasie. Poza otrzymywaniem wielu zleceń, korzystamy z ogromnego zasobu wiedzy i doświadczenia innych członków BNI. Chcę w dużym stopniu oprzeć rozwój firmy o współpracę z BNI, jak również przyczynić się do szerzenia tej inicjatywy innym przedsiębiorcom na terenie całego kraju. BNI to „wiatr w żagle” dla małej firmy, jak i dużego przedsiębiorstwa.

Dariusz Knotowski

- Fit-Design, strony www