Dzielimy się wiedzą! – Szkolenie dla Zarządów BNI Polska

 | 

10 marca w Warszawie odbyło się szkolenie dla Zarządów i osób pełniących funkcje w grupach BNI Polska. Takie szkolenie obejmuje wszystkie najważniejsze aspekty dotyczące pełnienia funkcji, a uczestnicy dowiadują się również jak wykorzystać zajmowane stanowisko w BNI Polska do rozwoju własnej firmy.

 

Szkolenie przeznaczone jest dla Dyrektorów grup, członków Komitetów ds. Członkostwa, jak również wszystkich Koordynatorów oraz kandydatów na Członków Zarządów grup BNI. W szkoleniu wzięło udział 83 przedstawicieli z grup w Regionie Kujawsko-Pomorskim, Warszawskim oraz z Lublina i Łodzi.

 

IMG_9136

 

IMG_9155

Celem szkolenia, które prowadził Trener Narodowy i Dyrektor Regionalny Paweł Jach, było przekazanie uczestnikom jakie są właściwe narzędzia i informacje, które pomogą w lepszym pełnieniu funkcji w grupie. Trener Narodowy tłumaczył m.in. jak skutecznie wyznaczać cele grupy, jak wygląda prawidłowy podział obowiązków i odpowiedzialności w Zarządach grup oraz jak odpowiednio przyjąć Gości obecnych podczas spotkań grup. Wszystkim dziękujemy za aktywne uczestnictwo i zapraszamy do obejrzenia zdjęć poniżej i na naszym profilu na Facebooku – TUTAJ!

 

IMG_9165

 

IMG_9156

 

IMG_9146

 

IMG_9133

  IMG_9120

Share on FacebookGoogle+